Kävin eilen Nousevan Auringon avoimessa Healing-illassa. Menin yksin ja jännitti mitä tuleman piti. Sain kirjaimellisesti kolauksen mennessäni ovesta sisään: löin nimittäin pääni rakennustelineeseen, joka oli oven edessä . Se sattui!! Muutama viikko sitten takaperin löin myös pääni kipeästi telineeseen...mitäköhän sekin taas tarkoittaa (??) "takaisin maan pinnalle sieltä, herätys" !!! Hmm....

Mutta jatketaan siitä Healing-illasta . Ensin oli infotilaisuus, jossa kerrottiin illan kulku ja mahdollisuudet hoitoihin. Ilmoittauduin mm. Meditaatio-kurssille, jotta oppisin meditoimaan oikein (yksin on todella vaikea opetella, kun en tunne tekniikoita). Ensimmäiseksi kokeilin ns. selvännäköistä minilukemusta liittyen menneisiin elämiin (olen kovasti kiinnostunut siitä mitä olen ollut ja miten se vaikuttaa tähän hetkeen). Lukemuksessa ei varsinaisesti katsottu, mitä olen ollut, vaan sitä, mitä kannan mukanani (energiatasolla) juuri NYT liittyen edellisiin elämiin ja vanhempaan energiaan. Lukija katsoi kolme 'kuvaa' joista ensimmäinen oli nainen lukemassa kirjaa, jonka sivut lepattivat kevyesti kuin siivet ja tunnelma oli rauhallinen ja keskittynyt. Toinen kuva oli nainen korjaamassa sammunutta majakkaa. Kolmas oli nainen riippumatossa levottomana yrittäen rentoutua.

Ja mikä oli näiden näkyjen merkitys...selvinnee myöhemmin. Luulisin ensimmäisen tarkoittavan sitä, kuinka innostuneena opiskelen uusia henkisyyteen liittyviä asioita tai sitä, miten kovasti haluan mennä opiskelemaan sairaan- tai terveydenhoitajaksi. Majakka-lukemus taas saattaa liittyä siihen, että tiedän olevani oikealla polulla 'valotyöntekijänä' . Lukemuksessa nainen korjasi valoa tuntien tekevänsä jotain todella merkityksellistä ja tärkeää. Olen päivä päivältä varmempi siitä, että minulla on keskeinen rooli tässä elämässä olla tietyllä tavalla suunnannäyttäjänä läheisilleni. Minun tarvitsee vain 'siivota' oma pesäni (lähinnä ajatukseni) ja käsitellä kaikki pelkoni, jotta voin olla esimerkkinä myös muille. Tarkoitukseni on loistaa majakan lailla tuoden valoa ja rakkautta maailmaan ja ympärilleni. Ei liene helppo tie, mutta varmasti äärimmäisen palkitseva . Onneksi minulla on paljon apujoukkoja. Meditaation avulla olisi tarkoitus saada yhteys noihin apujoukkoihin ja oppaisiin. Odotan innolla kurssia, joka alkaa 16.9.

Viimeinen eli riippumatto-näky liittyy kyllä selkeästi tähän sisäiseen ristiriitaan, joka minulla tällä hetkellä on. Haluaisin kovasti rentoutua ja saada omaa aikaa, mutta lapsiperheen arjessa se on hankalaa. Syyllisyys seuraa mukana, vaikka miten yritän järkeillä sen olevan turhaa. Enkelikortitkin kehoittavat minua jatkuvasti ottamaan aikaa itselleni. Eilen tottelin kiltisti käskyä : aamupäivällä kävin hierojalla ja illalla tosiaan vietin 1,5t Healing-illassa. Virkisti kummasti!!

Näiden lukemusten jälkeen kokeilin ilmaista Healingiä eli energiakentän puhdistusta. Istuin tuolilla, kun 'hoitaja' puhdisti auraani... en tiedä johtuiko siitä vai mistä, mutta kotiin tultuani tunsin itseni todella väsyneeksi ja menin aikaisin nukkumaan. Yö meni tosin pipariksi kun nuorempi lapsistani itki flunssaista oloaan pitkin yötä . Healingin jälkeen kävin vielä aura-kuvassa. Aurakuvassa oli aika paljon punaista, joka liittyy varmasti stressiin ja kuormittuneisuuteeni. Siinä oli myös paljon oranssia ja jonkin verran keltaista. Aura oli yllätyksekseni aika tasainen...jotenkin olisin voinut kuvitella sen olevan rosoisempi, koska elämäni on aika kuormittavaa tällä hetkellä (kotiäitiys ei ole kutsumukseni, jos näin voi sanoa). Aurasta näkyi myös kuinka olen jo päästänyt irti joistakin vanhoista peloista ja möröistä. Täytyy tulevaisuudessa mennä uudestaan, kunhan olen kehittynyt lisää henkisellä polullani. Mielenkiintoista nähdä miten se näkyy aurassani .

Nyt on taas riennettävä pienen 'Tasmanian tuholaiseni' perään.... >>>

 

Lisäys: Ps. Olin eilen iltapäivällä hakemassa tyttöä eskarista, kun löysin maasta aivan vitivalkoisen HÖYHENEN . Kaunis kuin mikä!!!!!!!