Viime viikolla alkoi meditaatiokurssi. Odotin innokkaasti kurssille pääsyä, sillä tahdon todella oppia meditoimaan. Katsoin viikko sitten iltasella Yleltä dokkarin, jossa kerrottiin meditaatiosta ja sen hyödyistä. Pitkäaikainen ja säännöllinen meditaatio muuttaa jopa Dna:ta ja suojaa sairauksilta. Se nopeuttaa vakavista sairauksista paranemista ja vähentää kroonisia kipuja. Plus että se on ilmaista ja hyödyttää jokapäiväistä jaksamista arjen pyörteissä. Kuuluisipa tämäkin pakollisiin kouluaineisiin . Kurssi järjestetään neljänä peräkkäisenä perjantaina Nousevan Auringon tiloissa ja ensimmäinen iltani oli innostava. Tapasin kurssilla myös ensimmäistä kertaa livenä uuden tuttavuuteni, jonka kanssa olemme vaihtaneet ajatuksia s-postilla ja facebookissa. Kutkuttavan jännittävää huomata, miten ajatukset menevät yksiin ja elämäntilanteet jollain tavalla myös. Molemmat olemme aloittaneet oman henkisen kasvumme samoihin aikoihin omalla tavallamme ja uskon meidän tuttavuuden olevan jotenkin järjestetty juttu .

Pientä valoitusta kurssin sisällöstä. Tärkeimmät opetukset ensimmäisenä iltana olivat: maadoitus, energiakenttä (aura) ja siihen liittyvät asiat kuten kentän kokoaminen, kulta-aurinko ja kultainen munankuori. Lisäksi tunnustelimme omaa auraa. Näiden harjoitusten on tarkoitus säilyttää omat voimat itsellään, palauttaa omat voimat/energiat takaisin itselleen sekä suojata itsensä. Opin jatkuvasti itsestäni uusia puolia ja huomasin harjoitusten aikana 'näkeväni' välillä hyvin mielikuvituksellisia juttuja. Oli kuitenkin mukava huomata, kuinka ryhmän muutkin jäsenet kokivat harjoitusten aikana voimakkaita (fyysisiä) tuntemuksia. Kotiläksynä saimme kehotuksen harjoitella kaikkia kurssilla oppimiamme asioita. Olenkin joka päivä yrittänyt vähintäänkin maadoittaa itseni ja tunnustella auraa. Ylihuomenna on toinen kurssikerta .

Nyt ajatukset juoksee villisti....vaikea keskittyä, sillä kävin tänään energiahoidossa. Sain vastaukset moniin mieltäni askarruttaneisiin kysymyksiin. Sain tietää lisää edellisistä elämistäni, tapahtumista ja ihmissuhteista.

Varasin ajan hoitoon samaiselle naiselle, jonka luona kävin aiemmin enkeli-illassa. Heti saavuttuani hänen 'hoitomökkiinsä' näin hoitopöydällä välähdyksen valopallosta..enkeli!!! Asetuin hoitopöydälle ja aloitimme hoidon. Nainen kertoi suojelusenkelini olevan aivan vieressäni. Suojelusenkelini kehoitti minua pyytämään apuaan enemmän. Aloitimme paluulla lapsuuteeni. Ensin siihen, kun olin n. 1-vuotias...siitä aina syntymääni asti..syntymähetkeeni. Paistattelin siinä rakkaudessa, jota sain osakseni tuona hetkenä. Tämän jälkeen nainen alkoi nähdä menneitä elämiäni. Ensimmäinen alkoi etelä-Ranskan viinitilalta..sanoin tuntevani 'outoa' vetoa Välimerelle, erityisesti Kreikkaan. Bingo! Olen asunut useammankin kerran Kreikassa. Ensimmäisessä menneessä elämässä kokkasin keittiössä jonkunlaisessa vuoristotavernassa (mm. tästä johtuu intoni ruoanlaittoon). Silloinen mieheni hakkasi pihalla halkoja ja pienet lapsemme leikkivät takapihalla. Olin onnellinen ja perheemme oli yhtenäinen, mutta silti tunsin olevani kuormittunut. Tämä heijastaa kyllä täysin nykyistä tilannettani. Yksinäisyys. Tästä palasimme nykyiseen elämääni ja siihen kun olin n.2-vuotias. Leikin keittiön lattialla ja äitini laittoi ruokaa. Olisin halunnut äidin leikkivän kanssani, mutta hän ei ehtinyt. Olen nykyisessä  elämässäni (tietämättäni, muistamattani) tullut lapsuudessa monesti torjutuksi juuri sillä hetkellä, kun olisin kaivannut leikkiseuraa esim vanhemmiltani. Tästä juontaa taipumukseni tuntea itseni yksinäiseksi, vaikka minulla olisi ihmisiä ympärilläni. En pyydä apua kovin helposti, koska pelkään tulevani torjutuksi.

Päästimme irti noista vanhoista energioista. Kuvittelin äidin suostuvan kanssani leikkiin ja ottavan minut syliinsä. Otin vastaan kaiken rakkauden. Itkin hoitopöydällä liikutuksesta.

Lähetimme valoa ja energiaa myös lapsilleni ja läheisilleni. Sain tietää, että minulla, miehelläni ja perheellämme on monta yhteistä elämää takanamme..milloin missäkin roolissa (sisaruksina, vanhempina, lapsina..) Kysyin oppailtani monta kysymystä ja kaikkiin niihin vastattiin. Voi olen niin onnellinen saadessani vastauksia lukuisiin kysymyksiini.

Kysyin myös aiemmin täällä pohtimaani feminiinisyys-maskuliinisuus ongelmaa ja siihenkin vastattiin. Olen ollut monissa aiemmissa elämissäni mies. Yhdessä olin kuunarin kapteenina Kreikassa. Hyvin pedantti ja voimakastahtoinen. Sain kehoituksen voimistaa feminiinistä energiaani pukeutumalla naisellisesti ja käyttää vaikka korkokenkiä kotona . Eli hametta päälle vaan .

Kysyin myös menettämisen pelosta. Sain tietää menettäneeni molemmat lapseni tuossa 'tavernaelämässä' johonkin kulkutautiin ja jäin silloin jotenkin yksin suruni kanssa. Hurjaa . Helpotti silti saada tietää mistä se johtuu.

Minua suojellaan. Minua autetaan. Kiitin kaikista merkeistä ja opetuksista joita olen saanut. Pyysin lisää vinkkejä ja 'tökkäisyjä', jotta oppisin huolehtimaan omasta hyvinvoinnistani. Pyysin myös apua pelkojeni käsittelyssä ja minua luvattiin auttaa päästämään niistä irti yksi kerrallaan vähitellen. Liian nopeasti ei voi näissä asioissa edetä, sillä ihmismieli ei kertakaikkiaan sitä kestäisi. Luotan siihen, että enkelit ja oppaat tietävät mikä on korkeimmaksi parhaakseni .

Lopuksi juttelimme parantajanaisen kanssa tovin enkeleistä ja henkisestä polusta. Sain vahvistuksen epäilyilleni suojelusenkelini nimestä. Sain myös vahvistusta selvännäkökykyihini. Minulla on niitä ja aistin herkästi energioita. Olen vain kieltänyt ne itseltäni peläten sitä puolta itsessäni. Kykyjäni on myös väheksytty lapsuudessa eikä minua ole uskottu, joten siitäkin syystä olen unohtanut/kieltänyt kykyni. Kun avaudun henkisellä polullani lisää, opin myös hyödyntämään kykyjäni ja mikä tärkeintä: luottamaan itseeni.

Ihana hoito!! Oloni on keveä ja hyvä, vaikka fyysisesti olenkin taas aika rikki. Rakas kuopukseni on kuumeessa ja valvottanut 3 yötä rankasti. Nyt vain pyydän enkelten apua jaksamisessa ja odotan innolla tulevaa. Kysyin polustani, jolle olen astumassa ja minulle vastattiin olevan omalla oikealla polullani. Aina kun tunnen iloa ajatellessani tulevia vaihtoehtoja, tiedän olevani oikealla polulla...näin minulle sanottiin .

Nyt untenmaille käsittelemään tätä kaikkea tietoa jonka tänään sain. Huikeaa...kerrassaan mahtavaa!!!!

Valoa ystävilleni !!!

 

-Tikru

 Ps. Kysyin vielä sieluni ikää. Kuten epäilinkin, sieluni on jo vanha...takanani on erittäin monta elämää ja kuulemma nykyisen jälkeen vielä 'muutama'. Tieto helpotti. Ajoittain olen tuntenut selittämätöntä henkistä väsymistä...ikäänkuin en enää kuuluisi tänne. Tunne selittyy vanhalla sielun iällä. Tästä syystä kaikki tämä henkisen tiedon vastaanottaminen on minulle helppoa. Tieto tuntuu jotenkin tutulta.