Kiirettä pitää. Tuntuu olevan työn takana nämä kirjoitukset. Aina minun ei edes anneta jostain syystä kirjoittaa. Viikko sitten kirjoitin pitkät pätkät kunnes lopussa tapahtui 'jotain' ja teksti hävisi bittiavaruuden syövereihin. Harmitti! Mutta ehkä minun ei ollut tarkoitus kirjoittaa wink.
Jatkan nyt kuitenkin edellistä kirjoitustani.
Viikko sitten energiahoidossa tapahtui paljon. Hoidon jälkeen tunsin, kuinka jossain syvällä sisimmässäni jokin oli muuttunut. En osaa selittää tunnetta mitenkään, tiesin vain avautuneeni jollakin tasolla. Hoidon aikana minussa valjastettiin käyttöön parantajalahjojani. Minulle on nyt tehty selväksi, että tässä ajassa en tarvitse kursseja, vaan minun on kertakaikkiaan opeteltava luottamaan korkeampaan voimaan ja johdatukseen. Sisältäni löytyy kaikki se tieto ja taito, kunhan uskallan luottaa siihen. Kuulostaa yksinkertaiselta, mutta todellisuudessa egoni pyristelee vastaan tämän asian suhteen oikein kunnolla. Olen kyllä oppinut hiljalleen luottamaan kykyihini, mutta helppoa se ei ole ollut.
Hoidon lopussa avasimme kämmenchakroja, jolloin tunsin voimakasta poltetta kämmenien keskellä. Luottoparantajani sanoi, ettei hänelle ole montaa kertaa tullut käskyä avata näitä kanavia. Olin kuulemma kolmas asiakas, jolle näin tehtiin. Hän siis piti omia käsiään minun käsieni ympärillä ja tunsin myös kuinka sormenpäistä sinkosi energiaa sateenkaaren väreissä. Tämän jälkeen meitä kehotettiin ottamaan sieluyhteys ja rakkaudellinen energia laskeutui yllemme valjastaen lahjani käyttööni. Sisimmässäni tiedän, ettei minun tarvitse tehdä mitään yksin. Minun tarvitsee vain pyytää kaikki se apu ja viisaus, jota tarvitsen kussakin tilanteessa. Minun on pidettävä sydänkeskukseni avoimena, jotta hoidossa on mukana rakkaus. Keskittyminen on toinen tärkeä asia.. ilman keskittyneisyyttä energiat 'tukkeutuvat'. Nyt ymmärrän, kuinka tärkeää minun on meditoida ja harjoittaa siten keskittymiskykyäni. Tunnen edistyneeni tässä asiassa huimasti, kun ajattelen itseäni esim. vuosi sitten. Töitä riittää vielä, mutta on palkitsevaa huomata oma edistyminen.
Halusin tietysti kokeilla energiahoitoa jollekin ja pyysin seuraavana päivänä mieheni koekaniiniksi. Tunsin senkin, milloin toisella on suojaukset päällä eli energiat eivät 'uppoa'. Pieni mielikuvaharjoitus ja virtaus käynnistyi laugh. Ensimmäistä kertaa elämässäni sain tietoisen yhteyden jonkun toisen suojelusenkeliin ja päähäni alkoi tulla tekstiä!! Minä siis kanavoin!!!! Välitin viestin suullisesti eteenpäin. Voi vinha miten jännittävää! Tämä tuntui suurelta edistysaskeleelta. Lisää harjoitusta siis smiley.

Näin muutama viikko sitten unta karhusta. Unessa karhu kosketti minua ja pelästyin sitä pahanpäiväisesti. Olen ikäni pelännyt metsässä liikkuessani karhuja blush. Aivan hölmöltä kuulostava pelko tämäkin. Vaan eipä se siihen jäänyt. Aamulla avasin telkkarin ja sieltä tuli ohjelmaa karhuista.. hmm.. sitten avasin aikakausilehden ja sielläkin oli juttua karhuista. Se ken uskoo sattumiin voisi pitää kaikkea vain huvittavana yhteensattumana. Niin, mutta sattumia ei ole olemassa. Ei vain ole. Kaikki...aivan kaikki asiat, tilanteet, kohtaamiset ym. ovat täysin tarkoituksellisia. En voinut siis muuta kuin pysähtyä ja miettiä, mitähän asiaa karhulla mahtaa minulle olla?! Ihmettelin asiaa oikein ääneen! Kysyjälle kyllä vastataan wink. Tämän jälkeen juttelin ystäväni kanssa, joka oli juuri hankkinut itselleen voimaeläinkortit. Ja siinähän se vastaus tulikin: karhu on voimaeläimeni. Pelkään siis karhun voimaa.. metsän kuninkaan voimaa.. sitä voimaa syvällä itsessäni. Aika loogista! Karhu viestittää minulle myös levon merkitystä. Karhuthan nukkuvat talviunta... viisaita elukoita heart. Kumpa saisimme mekin talvella ihan kollektiivisesti höllätä ja keskittyä lepoon, ainakin täällä pimeässä Pohjolassa. Mutta koska monen kuukauden nokoset eivät käy päinsä, niin omalta osaltani voin vain yrittää keventää arkea hieman. Mennä sieltä missä aita on matalammalla ja antaa itselleni luvan rentoutua enemmän. Lopulta kaikki on vain omasta päästä kiinni! Itse luomme itsellemme ne paineet ja kiireet. Asioiden priorisointi ja armollisuus itselle tuskin ovat karhunpalveluksia wink.
Tässä taas muutamia viime aikojen oivalluksia ja tapahtumia. Kerron taas lisää, kun aika on oikea laugh.


Rakkautta toivottaen: Tikru