Pieniä taukoja blogipostauksissa . Välillä sitä tarvitsee hiukan selvitellä omia ajatuksia ja päämäriä kaikessa hiljaisuudessa. Ja tietenkin muistaa elää tässä hetkessä, tässä 'todellisuudessa'.

Tällä viikolla on tapahtunut paljon asioita. Marraskuun alkaessa tunsin konkreettisesti, miten energiat muuttuivat. Lokakuu tuntui tahmealta ja likaiselta (siis henkisellä tasolla). Energiat olivat karkeita ja matalia. Marraskuun ensimmäisenä päivänä kävin ryhmämeditaatiossa. Meditaatiohetken järjesti samainen nainen, jolla olen käynyt energiahoidoissa sekä enkeli- ja parantaja-illoissa. Aivan ihana ihminen muuten . Todella selvännäköinen ja hänellä on äärettömän ihana ja mutkaton suhde henkimaailman kanssa! Wau! Todellinen esikuva minulle! Meditaation tarkoitus oli avata 11-11-11 tähtiportti ja ottaa sen kristallienergia käyttöön. Hmmm.. en ole varma itsekään ymmärränkö täysin mistä on kyse . Tiedän vain, että hyvältä tuntui ja uudistavat rakkaudelliset energiat ovat tarpeellisia kasvulleni. Meditoidessani pyysin suojelusenkeliäni ottamaan minua käsistä kiinni ja tunsin taas kuinka käsiini koskettiin. Olen aiemmin puhunut selvätietoisuudestani ja nyt olen ymmärtänyt, kuinka olen aina ollut myös selvätuntoinen. Kulkevat käsikädessä . Mietin, mahdanko edes olla ns. selvänäköinen, vai onko tarkoitukseni olla vain edellämainittuja. Olen toki myös 'nähnyt' asioita ja minulle on mm. unissa näytetty tulevia tapahtumia jne. Aika harvakseltaan kuitenkin. Jonkin aikaa olen miettinyt, liekö luokseni saapunut myös oma yksisarviseni. Ja kas, eräs aamu herätessäni sain jopa sen nimen selville. Kaikki tämä, kuten myös suojelusenkelini ja intiaani-henkioppaani nimi välitettiin minulle telepaattisesti. Eli nimet vain 'tulivat' jostain päähäni (kysyttyäni niitä ensin). Hauskaa, kun voin nimeltä puhutella henkimaailman auttajiani, silloin he tulevat jotenkin läheisemmiksi ja tuttavallisemmiksi. Tiedoksi, jos joku ei ole kuullut yksisarvisista: "ne ovat eteerisiä olentoja, seitsemännen ulottuvuuden ylösnousseita hevosia, jotka tulevat enkelten valtakunnasta. Ne auttavat ihmisiä enkelten tapaan keskittyen enemmän sieluumme. Yksisarviset etsivät niitä, jotka säteilevät valoa, ovat valmiita auttamaan muita, muuttamaan maailmaa ja joilla on oman itsensä ulkopuolelle ulottuvaa ymmärrystä" (Diana Cooper).

Tästä saankin hyvän aasinsillan yhteen elämäntehtävääni. Olin tällä viikolla pääsykokeissa. Minua jännitti aivan kamalasti ennen koetta. Onneksi olin edellisenä iltana meditaatiohetkessä. Sieltä sain mukaani hiukan tyyneyttä ja luottamusta. Pyysin luonnollisesti valintakokeeseen mukaani kaikki mahdolliset auttajat . Kirjallinen osuus meni mielestäni hyvin samoin kuin suullinen haastattelu. Vajaa kolmen viikon päästä saan tietää tulokset ja siihen asti en voi muuta kuin luottaa siihen, että kaikki tapahtuu korkeimmaksi parhaaksi. Silti vaikeaa pysyä tyynenä, koska minusta tuntuu, että tässä on kyseessä niin paljon suuremmasta, kuin pelkästä opiskelupaikasta . Siksi pyydänkin nyt teitä avukseni. Jos haluatte, pyydän teitä muistamaan minua rukouksissanne tämän asian tiimoilta. Tapahtukoon niin kuin on tarkoitettu . Kiitos, kiitos, kiitos!!!

Nyt lähden juomaan kupposen hunajateetä ja potemaan flunssaani peiton alle. Flunssallakin on muuten henkinen merkitys (kuten kaikilla sairauksilla!). Flunssan on tarkoitus puhdistaa meitä. Jos energiakenttämme on puhdas ja eheä, eivät sairaudet (bakteerit, virukset ym.) pääse meihin iskemään. Vakavampien sairauksien kohdalla kyse on taas valinnoista. Toisinaan sielu valitsee haasteita erilaisten sairauksien muodossa, jotta omat oppiläksyt tulisi käytyä läpi. Sairaus on lähes aina viesti keholta, ettei kaikki ole hyvin. Täytyykin keskittyä nyt lepoon ja rauhaan sekä keskittää ajatukset kaikkeen hyvään ja positiiviseen elämässä.

 

-Tikru