Aallonharjalla on mukava ratsastaa . Suurin osa viime viikosta meni meikäläisellä todellakin aivan uudella 'taajuudella'. Vaikea selittää, kun en ole koskaan aiemmin (ainakaan selvinpäin) kokenut vastaavaa yhtä pitkäkestoista ja täydellistä henkistä hyvänolon tunnetta ja rauhaa. Tähän asti olen yrittänyt hiljentyä ja rauhoittua ja päästä tuohon tilaan, mutta en ole onnistunut. Luulen chakrojeni olleen niin 'tukossa' ennen energiahoitoa, ettei vastaava kelluva olo (henkinen rauha) olisi ollut saavutettavissa. Siksi taidan ottaa tästä lähtien tavaksi säännölliset energiahoidot . Valitettavasti aallonharjalla nautiskelu ei voi jatkua (ainakaan täällä fyysisessä ulottuvuudessa) kovin kauaa. Mutta uskon, että kun yhä useampi ihminen nostaa tietoisuuttaan ja pääsee myös osalliseksi tuosta sanoinkuvaamattomasta rauhan tunteesta, niin ihmiskunnan aallot tyyntyvät ja hyväolo jää pysyväksi kaikille. Tästä kai viidennessä ulottuvuudessa on kyse(?).

Eilen illalla aloin miettiä alkoholia. Minulla on lasinen lapsuus/nuoruus. Perheemme vakiovieras (viikonloppuisin ja juhlapyhinä) oli kuningas alkoholi. Yksityiskohtaisiin kuvauksiin noista ajoista en aio nyt mennä, mutta tästä aiheutui minulle monia psyykkisiä ongelmia, joista pahimpana vakava masennus parikymppisenä. Sisälläni oli järkyttävä musta 'möykky' ja paljon käsittelemätöntä vihaa ja pelkoa. Tapasin samoihin aikoihin nykyisen mieheni, enkä tänä päivänäkään oikein ymmärrä, miten ihmeessä hän pystyi tuolloin elämään kanssani? Olin hankala ihminen: ailahteleva ja surullinen. Itsetuntoni oli aivan NOLLA! Vaan niin oli tarkoitettu...mieheni kirjaimellisesti pakotti minut lääkäriin, kun löysi minut viiltelemässä käsivarsiani. Muistan vain sen, että viiltely ei fyysisesti edes sattunut, vaikka muuten olen erittäin kipuherkkä. Sisäinen tuska oli niin hirmuinen, että se turrutti fyysisen kivun. Miksi kerron tämän? Koska haluan päästää tuostakin vanhasta energiasta lopullisesti eroon. Kävin n. ½vuotta terapiassa ja senkin jälkeen olen käynyt omalla rahalla muutamia kertoja mm.seksuaaliterapeutilla ensimmäisen lapseni syntymän jälkeen. Häpesin itseäni, enkä kertonut tuosta edes läheisimmille ystävilleni. Kerran humalassa pari vuotta sitten taisin jotain möläyttää, mutta selvinpäin en ole kehdannut. Mielialalääkkeitä söin vuosia. Nyt vihdoin, kaikkien noiden tuskaisten vuosien jälkeen minulla on tunne, että seison omilla jaloillani. Tämän henkisen kasvun myötä olen oppinut arvostamaan itseäni ja tiedostamaan vahvuuksiani. Tässä kohtaa anteeksianto astuu kuvaan. Minun tulee antaa anteeksi perheelleni ja ennen kaikkea itselleni!! Päästän irti tuskasta lopullisesti. Tähän tarvitaan vielä monet itkut, mutta itkun on tarkoitus puhdistaa.

Näin viime yönä (taas) omituista unta, joka liittyi lapsuuden perheeseeni ja vanhempiini. Nämä unet auttavat minua päästämään irti noista muistoista ja tunnelukoista. Kiitos niistä!!!

Viime viikkoinen hyväolo kääntyi siis eilen sunnuntaina laskuun ja on aika käsitellä pois nämä kasvuani estävät muistot. Olin eilen illalla jostain syytä todella pettynyt ja vihainen... aluksi ihmettelin jälleen mistä nyt tulee. Pian sain 'juonesta kiinni' enkä enää taistellut noita tuntemuksia vastaan, vaan annoin niiden TULLA.....OLLA.......ja MENNÄ.

Minulla on vahva periaate, etten aio olla lasteni edessä humalassa. Tämä periaate saa lisävahvistusta toisaalta näistä muistoista ja toisaalta taas omasta sisäisestä kasvusta. Jos kykenen saamaan noin upeat 'kiksit' selvinpäin vaikka energiahoidosta, en tarvitse enää alkoholia turruttamaan päätäni . Tarkoitukseni on joskus jättää alkoholi kokonaan pois. Vielä en ehkä ole täysin valmis luopumaan siitä, eli juhlatilaisuuksissa saatan nautiskella, mutta yhä vähenevässä määrin kuitenkin. Muutosten ei tarvitse tapahtua kertarysäyksellä ja välittömästi. Kunhan suunta ja päämäärä on selvä!

Nyt valmistautumaan vauvamuskariin .

 

-Tikru