Nyt on kyllä voimat aivan lopussa. En oikein tiedä mitä pitäisi tehdä. Poikani valvottaa edelleen rankasti ja herättelee monta kertaa yössä. En vain jaksa. Itkettää ja väsyttää. Lihaksia särkee ja rinnassa muljahtelee väsymyksestä. Tämä on kamalaa kidutusta. Eikä oikein kenellekään voi olla vihainen paitsi itselleen siitä, ettei vaan jaksa enää. Milloin tämä kidutus loppuu? Olen yrittänyt kaikkeni ja toisaalta taas antanut olla ja koittanut vain sopeutua...mikään ei tehoa. Mulla loppuu konstit. Hartain toiveeni olisi vain saada nukkua yöt rauhassa, ilman katkoksia. Mitään muuta en toivo. Tuntuu, että kadotan elämäniloni taas, jonka sain jo takaisin. Nyt riittää. Ihan totta, mä luovutan pian. En vain jaksa.

Olen pyytänyt enkeleiltä apua meidän öihin. Mitään ei tapahdu. Mitä minun vielä pitää tehdä???? Koska tämä kidutus loppuu????