Asiaa olisi vaikka kuinka paljon . Tunnen sisimmässäni taas aivan uudenlaista rauhaa ja luottamusta koskien tulevaisuuttani. Nyt tiedän päämääräni ja voin jatkaa kulkuani varmoin askelin eteenpäin. Mitä ikinä eteeni tuodaankaan, tiedän sen olevan tarkoituksellista. Toivon syvästi, että kaikki muutkin tuntisivat samoin. Maailmasta katoaisi viha ja katkeruus, jos ihmiset vain ymmärtäisivät, mikä potentiaali heillä itsessään onkaan. Mikä rakkauden energia kaikilla on sisimmässään!

Kerron vielä hiukan energiahoidosta. Kyselin taas paljon kysymyksiä henkioppailtani, sillä tiedonjanoni on pohjaton . Kysyin, miten pystyn parhaiten auttamaan ihmisiä ja koko yhteiskuntaa, koko maailmaa. Minulle vastattiin yksinkertaisesti: 'olemalla oma itsesi'. Kysyin myös millä tavoin pystyn parhaiten kasvattamaan lapseni, jotta he voisivat toteuttaa omia sielunsuunnitelmiaan. Jälleen minulle vastattiin: 'olemalla oma itsesi'. Hah! Näinkö helposti? Vai onko se sittenkään helppoa? Elämä ei tunnetusti ole helppoa...muutenhan siinä ei olisi sielun kehityksen kannata mitään järkeä. Olemalla oma itseni...hmm..sen luulisi olevan helppoa, mutta todellisuudessa kohtaamme päivittäin lukuisia muita ihmisiä ja tilanteita, jossa kyseenalaistetaan todellinen olemuksemme. Kuinka helposti sitä tuleekaan imettyä muiden mielipiteitä ja energioita kuvitellen, että ne on omiamme. Kuinka helposti mukailemme toisten käytöstä ja unohdamme päämäärämme vain, ettemme 'rikkoisi' kaikkea harhaa. Kuvittelemme, että tarvitsemme tietynlaiset olosuhteet ja ihmiset, jotta voimme elää turvassa ja suojassa. Tämä uskomus on niin syvällä, ettei sinne haluaisi millään kajota. Mutta mitä pahaa voisi tapahtua, vaikka alamme noudattaa omaa totuuttamme? Jokaisella meistä on yksilöllinen ja ainutlaatuinen oma polku. En siksi halua missään nimessä 'käännyttää' ketään läheistäni uskomaan samaan kuin minä, vaan rohkaisemaan etsimään se oma totuus. Tunnustelemalla sisintä olemustamme ja keskittymällä asioihin, jotka resonoivat oman Korkeamman Minän kanssa, pääsemme käsiksi omaan totuuteemme. Alussa ego hyppää surutta esiin ja vesittää yritykset, mutta pian oppimme poistamaan sen harhaanjohtavat ajatukset. Ystäväni blogissa oli hieno toteamus: aina kun sielu valitsee, tunnet iloa ja tyyneyttä. Jos koet ristiriitaa tehdessäsi valintoja elämäsi suunnasta tms niin egolla on näppinsä pelissä. Silloin pysähdy ja mieti uudestaan! Täytyy muistaa, että kaikki vastaukset löytyvät sisältäsi, aivan kaikki!! Voit kysyä itseltäsi mitä vaan.. Hiljenny hetkeksi rauhalliseen paikkaan. Hiljennä ajatuksesi keskittymällä vain hengitykseesi. Kun tunnet olosi rauhalliseksi, kysy kysymys johon haluat vastauksen. Kysymys voi olla vaikka 'mikä on elämäntehtäväni' tai 'mikä on seuraava askeleeni elämässä' tai kuten minua kehotettiin energiahoidossa kysymään: 'mitä laittaisin tänään perheelleni ruoaksi, jotain terveellistä kiitos!' Tämän jälkeen odota vastausta. Jos se ei tule välittömästi päähäsi, niin jatka päivittäisi toimiasi avoimin mielin. Vastaus tuodaan sinulle jossain muodossa.

Kysyin oppailtani meidän perheen ruokailutottumuksista. Kysyin minkälainen ravitsemus olisi meille hyväksi. Asia on mietityttänyt minua siitä lähtien, kun ymmärsin, kuinka kaikella ruuallakin on oma värähtelynsä. Jos haluan tuntea itseni hyvinvoivaksi ja terveeksi, on ilmiselvää, että sillä on suurta merkitystä mitä syön. Olenkin pikkuhiljaa muuttanut asenteitani ja huomaan ostoskoristanikin löytyvän yhä enemmän luomutuotteita ja kasviksia. Lihakin on alkanut jostain syystä epäilyttää..varsinkin tehotuotettu ja valmiiksi marinoitu (jota olen vältellyt jo keväästä asti oltuani hetken tiukalla imetysdieetillä). Valkoiset jauhot ja sokerit eivät enää houkuttele kuin ennen. Ihmeellistä, mutta henkimaailmalla on vastaus kaikkiin maallisiin pulmiimme, jos vain ymmärrämme kysyä . Ruokavaliostamme minulle vastattiin sen olevan jo hyvä, mutta viljojen osuutta pitäsi vielä vähentää ja sianliha ei kuulemma sovi meille kenellekään. Kiitos tiedosta!! Tästä lähin pyydän aina apua, kun mietin mitä tänään syötäisiin.. Ah kuinka helppoa!! Tästä oivalsin taas, kuinka me ihmiset itse luomme omat ongelmamme. Asiat saattaisivat ratketa hyvinkin helposti, jos vain pyytäisimme apua emmekä velloisi myrskyävässä ajatusmeressämme. Olen tavattoman huojentunut tietäessäni, että minua (ja kaikkia muitakin) autetaan enemmän kuin koskaan pystymme edes ymmärtämään. Joka puolella odottaa miljoonia enkeleitä avunpyyntöjämme ja kehotuksiamme. Enkelit eivät siis saa puuttua vapaaseen tahtoomme ja eivät siten voi auttaa ellemme pyydä.

Tästä päästiinkin lempiaiheeseeni . Tunnen nykyisin (jatkuvasti) enkeleiden läsnäolon. Yritän parhaani mukaan työllistää heitä, mutta opeteltavaa riittää paljon minullakin. Olen myös alkanut yhä enemmän näkemään enkeleitä. Enkelit näyttäytyvät siinä muodossa, kun pystymme ne hyväksymään ja yhä selkeämmin sitä mukaan, kun henkinen ymmärryksemme kasvaa. Joka päivä näen lukuisia enkelipalloja milloin missäkin yhteydessä. Ne ovat usein hyvin nopeita välähdyksiä, mutta silti selkeämpiä koko ajan. Muutamia kertoja olen huomannut, kuinka minua hellävaroen varoitetaan 'tuhoisista' ajatuksistani. Ajatuksillahan on aivan käsittämätön voima..ne luovat värähtelytaajuutesi!! Ajatuksillasi luot jatkuvasti todellisuuttasi. Muutamia kertoja olen saanut kauhean pelkokohtauksen arjen tiimellyksessä. Esim. yhtäkkiä yllätän itseni pelkäämästä, että mitä jos läheisilleni sattuu jotain kamalaa... tällöin olen nähnyt sinisen välähdyksen, sinisen enkelipallon läpimitaltaan n.10-20cm. Se on ihana muistutus minulle siitä, kuinka meitä suojellaan. Tästä ymmärrän heti, että minun on lopetettava tuhoisat ajatukseni, tai muuten alan luoda niitä todeksi. 'Kaikki on kohdallasi aivan hyvin' on lause, joka minun tulee nyt juurruttaa syvälle itseeni. Näin minulle sanottiin, kun kysyin taas peloistani. Eilen meditoidessani pyysin auttajiani luokseni ja tunsin kuinka minua otettiin kädestä kiinni. Tirkistelin luomien raosta näkyykö ketään, mutta mitään ei näkynyt. En silti pelännyt ollenkaan. Enkelit ovat energiaa. Ne ovat hyvin korkeavärähteistä rakkauden energiaa ja nähdäksesi heitä on sinun nostettava omaa värähtelyäsi. Heitä voi myös pyytää ilmentymään selkeämmin. Aluksi minua pelotti kovasti miltä enkelit näyttäisivät. Pelkäsin jotenkin tulevani hulluksi, jos näkisin enkeleitä tai henkiä. Sittemmin olen oivaltanut, ettei henkimaailma voi meitä satuttaa millään tavalla. Aina voi pyytää korkeinta mahdollista suojausta tai ylimääräisiä energioita poistumaan. Meillä on vapaa tahto eikä yksikään henkimaailman olento saa sitä rikkoa. Tämä on universumin laki, henkinen laki. Jos siis tunnet, että lähelläsi on vieras epämääräinen energia (esim. henki), etkä pidä sen läsnäolosta, pyydä sitä poistumaan. Jos tunnet, että joku edesmennyt rakkaasi on tullut sinua tervehtimään ja haluat tuntea hänen energiansa, pyydä häntä ilmetymään selkeämmin. Itse olen muutamia kertoja tuntenut omien isovanhempieni läsnäolon. Silloin minulla nousee kyyneleet silmiin. En välttämättä ala varsinaisesti itkeä, mutta silmäni kostuvat silti. 

Kysyin vielä energiahoidon yhteydessä näkevätkö lapseni enkeleitä? Vastauksen osasin aavistella: KYLLÄ! Olen huomannut, kuinka nuorempi lapsistani (kohta 1v) on aivan pienestä lähtien kurkotellut käsillään ilmassa ikäänkuin kohti jotakin.. Ne ovat kuulemma AE Mikaelin oppilaita, jotka leikkivät poikani kanssa . En siis kuvitellut omiani . Eskari-ikäinen tyttäreni sen sijaan sanoi minulle yksi ilta, että oli nähnyt nukkumaan menessään huoneessaan valoisat siivet.  Kysyin pelottiko häntä ja hän vastasi reippaasti 'ei tietenkään!' Olen kertonut hänelle, että meillä jokaisella on oma suojelusenkeli ja hän voi aina pyytää enkelinsä apua, jos tuntee olonsa kurjaksi. Kysyin oppailtani näkikö tyttäreni enkelin ja he vastasivat 'kyllä ja hän näkee paljon kaikkea muutakin, hänellä on ymmärrystä enemmän kuin muilla ikäisillään'. Olen havainnut, että hän on tavattoman herkkä. Hänellä on myös upeaa sisäistä viisautta, joka johtunee vanhasta sieluniästä. Tässä on varmasti syy miksi hän on valinnut juuri minut äidikseen.. uskon hänellä olevan valtava henkinen potentiaali, jota tarvitsee vain rohkaista käyttämään! Täytyy tietenkin edetä varovasti näissä asioissa, ettei hän kokisi itseään liian erilaiseksi. Tämä maailma on kuitenkin vielä raaka ja julma kaikkea erilaisuutta kohtaan. Tietysti annan lasteni kasvaa sellaisina kuin he ovat...onhan heilläkin lopulta aikuisina vapaa tahto tehdä mitä haluavat. Rohkaisen heitä silti aina kuuntelemaan sydämensä ääntä .

Lopuksi liitän tähän erään piirrustuksen, jonka löysin. Kerroin edellisessä kirjotuksessani suhteestani hevosiin. Nuorempana siis piirtelin paljon ihmisiä ja hevosia. Löysin kaapistani vihkon, johon olin piirtänyt lukuisia erilaisia hevosia..vihkon viimeisillä sivuilla oli kuitenkin alla oleva piirrustus. Ensin meinasin selata sivun ohi, mutta taas huomioni kiinnitettiin sinne minne pitikin: näin aukeamalla Valoa ja tuiketta, joka esti sivun kääntämiseni . Yksisarvinen!! Ainoa yksisarvinen, jonka olin vihkoon piirtänyt! Leukani loksahtivat auki. Eikä vähiten siksi, että tilasin juuri eräästä nettikaupasta Diana Cooperin Yksisarviset-kortit. Kortit toimivat enkelikorttien tapaan, eli niiltä voi kysyä neuvoa ja opastusta.