Uusi vuosi ja uudet kujeet . Nyt on hyvä hetki seisahtua katsomaan taakseen. Mitä mennyt vuosi minulle antoi? Mitä odotan tulevalta vuodelta? Itselleni mennyt vuosi oli käsittämättömän antoisa, mutta erittäin rankka sekä henkisesti että fyysisesti. Kävin oman jaksamiseni äärirajoilla väsymyksen takia, mutta samalla aloitin valtavan mielenkiintoisen ja upean matkan omalla henkisellä polullani. Vuosi sitten en olisi osannut kuvitellakaan olevani nyt tässä pisteessä. Olen karistanut kannoiltani monta pientä ja suurta pelkoa. Olen avautunut ei-fyysisen maailman ulottuvuuksille ja aloittanut matkan omaan sisimpääni. Huikea matka! Olen ensimmäistä kertaa elämässäni alkanut todella arvostaa itseäni ja tunnen olevani oman elämäni ohjaksissa.

Vuosi 2011 oli täynnä suuria tunteita: valtavaa onnea sekä tuskallista epätoivoa. Päivänvaloon nostettiin oman mieleni luomia pelkoja ja harhoja. Tietoisuuteni on laajentunut valtavan laajaksi. Kaikesta tiedonmäärästä huolimatta koen olevani vasta alussa tällä äärimmäisen mielenkiintoisella matkallani. Uskon, että tämä vuosi 2012 on suuri muutoksen vuosi myös, mutta hieman 'pehmeämmällä' tavalla. Haasteita tulee varmasti eteeni, mutta tunnen oloni jo paljon rohkeammaksi.

Vuoden 2011 viimeiset päivät olivat minulle todella rankkoja! Energiat olivat voimallisia ja tuntuivat ikäänkuin puristavan minut kokoon. Joulun aika oli voimia vievää ja valitettavasti opin myös miltä tuntuu kun ei pysy omassa voimassaan. Pari päivää ennen vuoden vaihdetta tunsin oloni jo niin sairaaksi (ilman fyysistä sairautta) etten meinannut päästä sängystä ylös. Jälleen hyvä oppitunti siitä kuinka äärimmäisen tärkeää on pysyä omassa voimassa tapahtui ympärillä mitä hyvänsä!! Meditoinnista on tullut minulle tärkeä henkireikä arjessa. Joskus riittää jo muutaman minuutin hiljentyminen.

Kävin tänään jälleen energiahoidossa palauttamassa voimiani takaisin . En voi taas kuin hämmästellä kaikkea apua ja tukea, jonka saan 'yläkerrasta'. Ensin avasimme chakroja ja kierrätimme energiaa kehossani. Sitten sain taas kysellä minua askarruttaneita asioita. Kyselin joulun ajan tapahtumista ja minulle myös vinkkailtiin siitä, että olisin voinut valita myös erilaisen tavan viettää joulua . Olisin voinut pitää periaatteeni ja häipyä paikalta huomattuani ei-sopivaa käytöstä. Niimpä niin! Vaan mikä esti minua? Tarve miellyttää muita? Lähdin myös liikaa erään toisen läheiseni draamaan mukaan ja se söi minun energiani vaarallisen vähäiseksi.

Minulle on viime aikoina tuotu myös toisenlaisia opetuksia. Nämä opetukset liittyvät läheisesti myös yhteen (elämän)tehtävääni, joka on kommunikointi henkien kanssa ja heidän lähettämisensä Valoon. Muutama viikko sitten ollessani iltakävelyllä minuun yritti tarrautua joku varsin kiukkuinen tapaus. Tunne oli pelottava ja jollain lailla näin tottumattomalle myös kammottava. Vaan onneksi aavistin jo sillä hetkellä ettei kaikki ole hyvin ja pyysin kyseistä 'tyyppiä' jättämään minut rauhaan.

Viime viikolla ystäväni lähetti minulle ja meidän kotiin reikiä ja hän 'bongasi' meidän kodista hengen. Mistä lie tullut, mutta onneksi pääsi sekin henki valoon ja rakkauteen ystäväni lähettämänä. Energiahoidossa minulle sanottiin, että henkien lähettäminen valoon tulee olemaan osa elämääni tulevaisuudessa.. sitten kun olen valmis. Sisäinen lapseni on vielä kovin pelokas näiden asioiden suhteen. Tiedän tämän olevan todella tärkeää työtä, sillä nämä 'jumiutuneet' sielut sitovat myös meidän elävien ihmisten energioita. He ovat saattaneet jäädä nk. välitilaan eivätkä välttämättä edes tiedä olevansa kuolleita. Heitä ei kuitenkaan tarvitse pelätä. He eivät voi vahingoittaa meitä fyysisesti millään tavalla. Eri asia on sitten ne läheisten henget, jotka tulevat meitä tervehtimään. Useat heistä tulevat Valosta silloin kun kutsumme (kutsuksi riittää jo pelkkä henkilön ajatteleminen) eikä heitä välttämättä 'tarvitse vapauttaa' . Korjatkaa toki enemmän näistä asioista ymmärtävät/ tietävät jos olen väärässä!

Energiahoidossa tapahtui paljon kaikkea muutakin ja sain tärkeää tietoa, mutta osa on sen verran arkaluontoista, eikä koske minua itseäni, joten kaikkea en täällä pysty kertomaan. Sain jälleen kehotuksen suojautua paremmin herkkyyteni takia. Hoidon lopuksi mummini tuli paikalle ja kertoi olevansa ylpeä minusta ja kehityksestäni . Kysyin myös olinko todella onnistunut katkaisemaan aiemmassa kirjoituksessani kertomani sidoksen alkoholiin ja KYLLÄ tämä oli merkittävä edistysaskel minulle. Minua kannustettiin jatkamaan elämääni raittiina, sillä geenini ovat myös jollain lailla 'huonot' sen suhteen. Ymmärsin asian siten, että jään siitä helposti riippuvaiseksi sekä sairastun sen takia muulla tavoin. Meillä oli uuden vuoden naamiaisbileet viikonloppuna enkä sielläkään juonut itseäni humalaan. Siitä tulee nykyään niin huono olo fyysisesti. Lisäksi huomaan sen nostavan myös ahdistavalla tavalla pelkoja pintaan .

Jatkan siis tyytyväisin mielen matkaani ilman tahmeita sidoksia päihteisiin.

Nyt pää lyö (onnekseni) niin tyhjää, että parasta painua unten maille sulattelemaan uutta tietoa .

 

Rakkaudentäyteistä uutta vuotta kaikille

 

-Tikru