Olisikohan aika taas kertoa kuulumisia . Olen onnekas ihminen. Onnekas siksi, että minua on siunattu taivaallisten auttajien lisäksi myös yhä kasvavalla joukolla fyysisiä auttajia sekä kanssakulkijoita. Eräs läheinen ystäväni opiskelee kristallienergiahoitajaksi ja on käynyt Reiki-kursseja. Alkuviikosta hän teki minulle harjoitushoidon, joka oli meille molemmille erittäin antoisa kokemus. Energia oli todella korkeavärähteistä ja voimallista. Välillä minusta todella tuntui, että seuraavassa hetkessä irtaannun ruumiistani! Ystäväni myös kanavoi minulle hoidon lopuksi ja sain tietää ihania asioita . Luokseni on tullut (ilmeisesti jo useita kuukausia sitten, sillä näin ko nimestä unta!) opastaja/ opettajaenkeli nimeltään Aliisa, jonka tehtävänä on huolehtia koulutuksestani ja tuoda minulle oikea tieto oikeaan aikaan. Tämä selvätietoisuus on muuten jännä asia tiesin tasan tarkkaan, että tämä ihana enkeli oli vasemmalla puolellani, kun taas ystäväni näki hänet juuri siinä. Enkeli kehotti minua suojautumaan, sillä olen kovin herkkä (energioille). Hän sanoi minun olevan valittu. 'Sinulla on puhdas sydän. Sinut on valittu tehtävään, jota muut juoksevat karkuun..' Hmm.. tuo lause jäi kaikumaan päähäni. Tiesin sen liittyvän jollain lailla elämäntehtävääni, mutta halusin tietää miten?!

Tänään kävin taas energiahoidossa intuitiivisella parantajalla. Sama luottoparantajani kuin edellisilläkin kerroilla . Jälleen tunsin hoidon alkaneen jo muutama päivä etukäteen: kuvottavaa oloa eli niin sanottua hankauspahoinvointia. Pelkoja nousemassa pintaan. Onneksi alan jo ymmärtää noita tuntemuksia.

Pyysin saada käsitellä aiemmin mainitsemaani köyhyystraumaa. Olen useissa aikaisemmissa elämissäni ollut luostarissa ja tehnyt mm. köyhyyslupauksen. Tällä on selkeä vaikutus vielä tähänkin inkarnaatiooni, sillä suhtautumiseni rahaan on vaikea. Olen jollain tasolla kokenut, etten ansaitse rahaa ja runsautta elämääni . Tämä kuulostaa tietenkin hölmöltä! Miksi en ansaitsisi kaikkea hyvää! Nyt minun on aika jättää kaikki rahaa ja runsautta koskeva syyllisyys taakseni ja ottaa ilolla ja kiitollisuudella vastaan kaikki lahjat ja asiat, joita maailmankaikkeudella on tarjota! Ei ole mitään syytä langeta enää köyhyysajatteluun ja pelkoon. Kaikille riittää yllin kyllin kaikkea. Sitä paitsi koko ajatusmaailmani on muuttunut niin radikaalisti viimeisien kuukausien aikana, etten enää edes halua samoja asioita elämääni, kuin vielä vuosi sitten. Nyt ymmärrän, että onnellisuuden on oltava sisäsyntyistä. Sen on kummuttava syvältä itsestäni, eikä ulkoisista puitteista. Mikään materia ei voi koskaan tuoda pysyvää onnea. Sisäisesti rikas ihminen ilmentää kaikki tarvitsemansa asiat elämään tavalla tai toisella. Myös Äiti Maa huolehtii lastensa tarpeista aivan varmasti .

Päästin irti kipeistä muistoista, joita minulla on köyhyyteen liittyen. Päästin irti myös hyvin vaikeista muistoista, jotka koskevat mm. vanhempiani ja heidän ajattelematonta käytöstään. Annoin heille anteeksi ja kiitin heitä opetuksista, joita olen heiltä saanut. Nämä opetukset auttavat minua itseäni toimimaan oikein vanhempana ja olemaan hyvä äiti omille lapsilleni.

Köyhyystrauman käsittelyn jälkeen oppaani kysyivät minulta mitä nyt näin? Missä olin seuraavaksi? En 'nähnyt' taaskaan sen kummemmin, mutta minulle tuli tunne, että olen edelleen luostarissa/ kirkossa. Seuraavaksi he kysyivät mitä tein siellä? Hetken pinnistelin ja kysyin itseltäni mitä oikein teen siellä ja kuin salama kirkkaalta taivaalta oivalsin: soitan urkuja!!! Olen aina tuntenut suurta vetoa ja kunnioitusta urkumusiikkia kohtaan ja olen usein haaveillut soittavani niitä . Hih, ja selitys löytyi! Tuossa elämässä olin taitava kanttori ja esiinnyimme paljon kuoron kanssa. Todella onnellinen ja ihana inkarnaatio kuulemma kaikin puolin.

Uteliaisuuteni kasvoi ja halusin tietää mitä muuta musiikillista taustaa minulla on. 'Paljonkin' minulle vastattiin. Viulua olen soittanut mm. Venäjällä Pietarissa sekä Itävallassa (ajankohdista en tiedä). Lisäksi olen ollut varietee-orkesterissa Pariisin Punaisessa Myllyssä (Moulin Rouge) ja taas sain selityksen, miksi kyseinen elokuva on minulle niin tärkeä. Huomaatteko, palaset loksahtelevat jälleen paikoilleen. Äärettömän mielenkiintoista ainakin allekirjoittaneelle. Opin näiden entisten elämien tiedoilla tuntemaan itseni paremmin ja arvostamaan itseäni. Ymmärrän selittämättömiä tunteita, vetovoimaa ja ilmiöitä. Mieletön itsetutkiskelun lähde, josta ammentaa tietoa ja vastauksia!! Suosittelen lämpimästi .

Kysyin minkälaisia henkisiä/ hengellisiä elämiä minulla on ollut aiemmin (ymmärtääkseni tämän elämän henkisiä kykyjäni paremmin). Olen ollut monta kertaa shamaani sekä parantaja mm. Suomen Lapissa, etelä-Amerikassa, intiaanien keskuudessa ja Afrikassa. Näiden lisäksi olen asunut luostarissa Tiibetissä. Aika vaikuttavaa. Ilmankos henkisyys on kiehtonut minua aina. Aiemmin olen vain liittänyt sen enemmän uskontoihin tai 'salatieteisiin' enkä ole uskaltanut avautua itselleni. Olen kokenut sen joko pelottavana tai rajoittavana asiana. Nyt ymmärrän, ettei henkisyys liity sen kummemmin erityisesti mihinkään uskontoon tai ole suurta salatiedettä, jota vain harvat ja valitut ymmärtävät. Kaikki me olemme henkiolentoja fyysisessä kehossa. Jokaisella on henkisiä kykyjä ja kaikki käyttävät niitä tiedostamatta sitä edes itse. Uskonnot taas ovat henkisyyttä ihmisen räätälöimässä muodossa. Niiden ongelmana ovat rajoittavat säännöt ja dogmit, jotka ikäänkuin 'kuristavat' ihmisen hengen muottiin, jolloin todellinen henki ei pääse täysin vapaaksi. Kaikki me olemme yhtä ja jokaisessa meissä on arvokas jumalallinen kipinä. Olemme kaikki lähtöisin samasta Lähteestä ja sinne myös palaamme kaikki aikanaan. Niin ylhäällä kuin alhaallakin. Niitämme sitä mitä kylvämme. Emme voi koskaan satuttaa toista satuttamatta myös itseämme. Palaamme tänne yhä uudelleen ja uudelleen, kunnes olemme oppineet hallitsemaan henkiset lait.

Itselläni on suuri oppiläksy opetella rakastamaan itseäni. Ymmärsin hoidon aikana kuinka tärkeää minun on ensin opeteltava tämä läksy, ennenkuin voin todella toteuttaa kutsumustani valotyöntekijänä. Hiljalleen päästän peloistani irti. Joka päivä minun on vakuutettava itselleni olevani arvokas ja rakastettu. Sillä tavoin kohotan omaa värähtelytasoani ja saan todelliset voimani käyttööni. Minun on suojauduttava kaikenlaiselta arvostelulta ja kuunneltava vain sisintäni. Minut on valittu valotyöntekijäksi ja rakkauden lähettilääksi. Sieluni on suostunut tähän valintaan ja nyt tehtäväni on parantaa ensin itseni. Olen äärimmäisen utelias tämän tehtävän suhteen . Utelias ja innokas, mutta silti nöyrä ja kiitollinen. Tässä siis vastaus yllä pohtimaani kysymykseen (mihin minut on valittu).

Nyt keskityn voimaantumiseen ja hiljentymiseen.

Hoidon jälkeen juttelin hoitajani kanssa vielä 'niitä näitä'. Kysyin valokuvasta, jonka otin viime viikolla takapihaltamme. Istutin kesällä kesäkukkien siemeniä multaan, joista yksikään ei itänyt..mutta hämmästykseni oli suuri kun vilkaisin takapihalle viikonloppuna Yksi urhea kehäkukka oli puskenut itsensä mullasta keskellä marraskuuta sinnitellen jopa pakkasöiden yli!! Kuvassa näkyy muutakin...jos katsotte tarkkaan, kukan yläpuolella on samea kohta, energiaa.. siinä on maahinen! Ensin luulin sitä keijuksi, mutta keijut näyttävät 'lasimaisilta'. Meillä asuu takapihalla kuulemma monta maahista ja lisäksi kotitonttu . Ah, tämä elämä tuntuu nykyään niin valtavan mielenkiintoiselta, etten pysty edes selittämään... tonttuja, keijuja.. ihanaa elää maagisesti!!!

 

-Tikru